Όμιλος Animation Ραλλείων ΠΔΣ: Εκμάθηση των βασικών αρχών του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού
Σχολική χρονιά: 2016-2017
Νομός: Ηρακλείου
Σχολείο: Ράλλεια Πειραματικά Δημοτικά Σχολεία
Τάξη: Στ Δημοτικού
Υπεύθυνοι καθηγητές
Πετράκη Ευαγγελία
Ομάδα μαθητών
Κ. Αντωνία
Β. Μελίνα
Γ. Μαρία
Δ. Αγγελική
Κ. Μιλτιάδης
Λ. Βασίλειος
Μ. Αγγελική
Π. Δωροθέα
Χ. Μαρίνα
Α. Ελένη
Δ. Βασιλική
Β. Τζώρτζης
Δ. Αναστάσιος
Μ. Γιώργος
Κ. Αριστοτέλης
Λ. Παναγιώτης
Τ. Μαρία Αναστασία
Κ. Επαμεινώντας
Τ. Ισιδώρα
Περιγραφή
Σκοπός του ομίλου είναι να μάθουν οι μαθητές τι είναι το animation, να γνωρίσουν τις τεχνικές animation και να δημιουργήσουν τα δικά τους σχέδια σε κίνηση με την τεχνική του clay και του object animation. Στη συνέχεια μαθαίνουν να δημιουργούν δισδιάστατα (2-D) και τρισδιάστατα (3-D) animation, χρησιμοποιώντας κατάλληλα λογισμικά και εργαλεία. Μέσα από αυτά τα λογισμικά οι μαθητές εξοικειώνονται με τις βασικές έννοιες του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού: την έννοια του αντικειμένου, της κληρονομικότητας, των γεγονότων κλπ. Παράλληλα χρησιμοποιούν βασικές προγραμματιστικές έννοιες και δομές ελέγχου.
Άλλες πληροφορίες
Λογισμικό
Web Cartoon Maker - Movie Maker - Stykz
Ιστοσελίδα έργου ή αποθήκευση πρωτότυπου
http://ralleiaanimation.blogspot.gr/
Εικόνα
Σχολική χρονιά: 2016-2017
Νομός: Ηρακλείου
Σχολείο: Ράλλεια Πειραματικά Δημοτικά Σχολεία
Τάξη: Στ Δημοτικού
Υπεύθυνοι καθηγητές
Πετράκη Ευαγγελία
Ομάδα μαθητών
Κ. Αντωνία
Β. Μελίνα
Γ. Μαρία
Δ. Αγγελική
Κ. Μιλτιάδης
Λ. Βασίλειος
Μ. Αγγελική
Π. Δωροθέα
Χ. Μαρίνα
Α. Ελένη
Δ. Βασιλική
Β. Τζώρτζης
Δ. Αναστάσιος
Μ. Γιώργος
Κ. Αριστοτέλης
Λ. Παναγιώτης
Τ. Μαρία Αναστασία
Κ. Επαμεινώντας
Τ. Ισιδώρα
Περιγραφή
Σκοπός του ομίλου είναι να μάθουν οι μαθητές τι είναι το animation, να γνωρίσουν τις τεχνικές animation και να δημιουργήσουν τα δικά τους σχέδια σε κίνηση με την τεχνική του clay και του object animation. Στη συνέχεια μαθαίνουν να δημιουργούν δισδιάστατα (2-D) και τρισδιάστατα (3-D) animation, χρησιμοποιώντας κατάλληλα λογισμικά και εργαλεία. Μέσα από αυτά τα λογισμικά οι μαθητές εξοικειώνονται με τις βασικές έννοιες του αντικειμενοστραφούς προγραμματισμού: την έννοια του αντικειμένου, της κληρονομικότητας, των γεγονότων κλπ. Παράλληλα χρησιμοποιούν βασικές προγραμματιστικές έννοιες και δομές ελέγχου.
Άλλες πληροφορίες
Λογισμικό
Web Cartoon Maker - Movie Maker - Stykz
Ιστοσελίδα έργου ή αποθήκευση πρωτότυπου
http://ralleiaanimation.blogspot.gr/
Εικόνα