Χρήση λογισμικού ανοικτού κώδικα για δημιουργία συσκευής αναπαραγωγής σημάτων sos με χρήση του adruino.
Σχολική χρονιά: 2014-2015
Νομός: Ηρακλείου
Σχολείο: Γενικό Λύκειο Κρουσώνα
Τάξη: Γ Λυκείου
Υπεύθυνοι καθηγητές
Παπαδάκης Σταμάτης
Ομάδα μαθητών
Νικηφοράκη Ιωάννα Μιχαέλα Νταουτλέρι Γωγώ Τρυπιδάκη Χρύσα Αλεξανδράκη Δήμητρα Κοντάκη Χρυσούλα Καλλιγιαννάκη Κωνσταντίνος Μουσάς Κωνσταντίνος Πατεράκης Μύρος Πρινιανάκης Γιάννης Πυργιαννάκης
Περιγραφή
Οι μαθητές δημιούργησαν μια συσκευή για την παραγωγή του κώδικα Μορς (Morse Code). Ο στόχος της εκπαιδευτικής δραστηριότητας ήταν διττός. Αφενός οι μαθητές να δουν πώς, απλά ή άχρηστα υλικά (π.χ. ένα μανταλάκι και ένα ηχείο από ένα παλιό τηλέφωνο), μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία κάποιας νέας λειτουργικής κατασκευής. Αφετέρου (και αυτός ήταν ο έμμεσος στόχος), οι μαθητές αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες να μετατραπούν από καταναλωτές ψηφιακού περιεχομένου σε δημιουργούς.
Άλλες πληροφορίες
Λογισμικό
Scratch για Arduino (S4A) (http://s4a.cat/)
Ιστοσελίδα έργου ή αποθήκευση πρωτότυπου
Εικόνα
Σχολική χρονιά: 2014-2015
Νομός: Ηρακλείου
Σχολείο: Γενικό Λύκειο Κρουσώνα
Τάξη: Γ Λυκείου
Υπεύθυνοι καθηγητές
Παπαδάκης Σταμάτης
Ομάδα μαθητών
Νικηφοράκη Ιωάννα Μιχαέλα Νταουτλέρι Γωγώ Τρυπιδάκη Χρύσα Αλεξανδράκη Δήμητρα Κοντάκη Χρυσούλα Καλλιγιαννάκη Κωνσταντίνος Μουσάς Κωνσταντίνος Πατεράκης Μύρος Πρινιανάκης Γιάννης Πυργιαννάκης
Περιγραφή
Οι μαθητές δημιούργησαν μια συσκευή για την παραγωγή του κώδικα Μορς (Morse Code). Ο στόχος της εκπαιδευτικής δραστηριότητας ήταν διττός. Αφενός οι μαθητές να δουν πώς, απλά ή άχρηστα υλικά (π.χ. ένα μανταλάκι και ένα ηχείο από ένα παλιό τηλέφωνο), μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία κάποιας νέας λειτουργικής κατασκευής. Αφετέρου (και αυτός ήταν ο έμμεσος στόχος), οι μαθητές αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες να μετατραπούν από καταναλωτές ψηφιακού περιεχομένου σε δημιουργούς.
Άλλες πληροφορίες
Λογισμικό
Scratch για Arduino (S4A) (http://s4a.cat/)
Ιστοσελίδα έργου ή αποθήκευση πρωτότυπου
Εικόνα