Περιφερειακή Ενότητα: Β΄ Αθήνας
Όνομα ομάδας: Scratch creator
Σχολείο: Pierce - The American College of Greece
Τάξη: Α Γυμνασίου
Υπεύθυνοι καθηγητές
Στιβακτάκη Μαρία
Περιγραφή
Δημιούργησα ένα παιχνίδι στο περιβάλλον του Scratch που ο σκοπός του είναι ο χρήστης να μαζέψει 10 κέρματα και να αποφύγει τις βόμβες. Ο χρήστης μπορεί να κουνηθεί με τον αριθμό 1 για να μετακινηθεί στην πρώτη λωρίδα, με τον αριθμό 2 για να μετακινηθεί στη δεύτερη λωρίδα και με τον αριθμό 3 για να μετακινηθεί στην τρίτη λωρίδα. Μερικές από τις εντολές που χρησιμοποίησα ήταν οι: broadcast, create clone, repeat until.
Είδος έργου
Παιχνίδι
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε
Scratch
Άλλες πληροφορίες
-
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (embed code)
<iframe src="https://scratch.mit.edu/projects/1000954581/embed" allowtransparency="true" width="485" height="402" frameborder="0" scrolling="no" allowfullscreen></iframe>
Σύνδεσμος για το βίντεο του έργου
https://scratch.mit.edu/projects/1000954581
Ιστοσελίδα
https://scratch.mit.edu/projects/1000954581
Χαρακτηριστική εικόνα