Περιφερειακή Ενότητα: Β΄ Αθήνας
Όνομα ομάδας: The SuperNova
Σχολείο: Pierce - The American College of Greece
Τάξη: Α Γυμνασίου
Υπεύθυνοι καθηγητές
Στιβακτάκη Μαρία
Περιγραφή
Η επιλογή ενός κατοικιδίου δεν είναι εύκολη υπόθεση. Με το παρόν παιχνίδι στο περιβάλλον του Scratch ο χρήστης καλείται να απαντήσει σε κάποιες βασικές ερωτήσεις, η απόκριση του οποίου θα προβάλλει στο τέλος αν πρέπει να υιοθετήσει έναν σκύλο ή μία γάτα. Το καινοτόμο σε αυτό το παιχνίδι είναι η χρήση της συνθήκης "contains" του Scratch αντί της "answer = ναι" για παράδειγμα. Καλή πλοήγηση!
Είδος έργου
Παιχνίδι
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε
Scratch
Άλλες πληροφορίες
-
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (embed code)
<iframe src="https://scratch.mit.edu/projects/1000929357/embed" allowtransparency="true" width="485" height="402" frameborder="0" scrolling="no" allowfullscreen></iframe>
Σύνδεσμος για το βίντεο του έργου
https://scratch.mit.edu/projects/1000929357
Ιστοσελίδα
https://scratch.mit.edu/projects/1000929357
Χαρακτηριστική εικόνα