Περιφερειακή Ενότητα: B΄ Αθήνας
Όνομα ομάδας: Scratch Creator
Σχολείο: Γυμνάσιο Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος - Pierce
Τάξη: Α Γυμνασίου
Υπεύθυνοι καθηγητές
Μαρία Στιβακτάκη
Περιγραφή
Δημιούργησα ένα παιχνίδι στο περιβάλλον του Scratch στο οποίο ο παίκτης καλείται να αποφύγει τις λακκούβες που βρίσκονται στον δρόμο. Κάθε φορά που αποφεύγει μια λακκούβα κερδίζει έναν πόντο, ενώ εάν την πατήσει χάνει έναν πόντο. Έπειτα από ένα λεπτό, η γάτα εμφανίζεται ξανά, καταμετρώντας τους πόντους του παίκτη και ανακοινώνοντάς τους σε αυτόν. Μετά, ξεκινά το άλλο μέρος του παιχνιδιού, στο οποίο η γάτα κάνει ερωτήσεις γνώσεως στον παίκτη. Κάθε σωστή απάντηση προσφέρει τρεις πόντους και κάθε λανθασμένη απάντηση αποκόπτει τρεις πόντους από το συνολικό σκορ του παίκτη. Στο τέλος, η γάτα ενημερώνει τον παίκτη για τη συνολική του βαθμολογία, τον ρωτά αν του άρεσε το παιχνίδι και του προσφέρει την επιλογή να ξαναπαίξει χωρίς να ενεργοποιείται η παράμετρος του χρόνου.
Είδος έργου
Παιχνίδι
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε
Scratch
Άλλες πληροφορίες
Οδηγίες: Ο παίκτης πρέπει να χρησιμοποιήσει τα βελάκια, για να μετακινήσει το αυτοκίνητο στον δρόμο, ώστε να αποφύγει τις λακκούβες (←→↑↓). Επίσης, πρέπει να απαντήσει στις ερωτήσεις γνώσεως.
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (embed code)
<iframe src="https://scratch.mit.edu/projects/843753657/embed" allowtransparency="true" width="485" height="402" frameborder="0" scrolling="no" allowfullscreen></iframe>
<iframe src="https://scratch.mit.edu/projects/843753657/embed" allowtransparency="true" width="485" height="402" frameborder="0" scrolling="no" allowfullscreen></iframe>
Σύνδεσμος για το βίντεο του έργου
https://scratch.mit.edu/projects/843753657
Ιστοσελίδα
https://scratch.mit.edu/projects/843753657
Χαρακτηριστική εικόνα