Περιφερειακή Ενότητα: Β΄ Αθήνας
Όνομα ομάδας: Scratchers
Σχολείο: Γυμνάσιο Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος - Pierce
Τάξη: Β Γυμνασίου
Υπεύθυνοι καθηγητές
Μαρία Στιβακτάκη
Περιγραφή
Το έργο μας απεικονίζει ένα παιχνίδι στο διαδίκτυο και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής. Στόχος μας ήταν να δείξουμε πόσο εύκολα και σε πόσο λίγο χρόνο δημιουργείται ένα παιχνίδι στο scratch. Η διαδικασία που ακολουθήσαμε για τη δημιουργία του ήταν η ακόλουθη. Αρχικά, μελετήσαμε ένα πραγματικό πρόβλημά μας, πώς θα μπορούσαμε να περάσουμε την ώρα μας ευφάνταστα στο διαδίκτυο χωρίς σύνδεση σε αυτό. Στη συνέχεια, σημειώσαμε στο χαρτί πιθανές λύσεις για το πώς θα μπορούσαμε να δημιουργήσουμε ένα πρότυπο αυτού του παιχνιδιού. Έπειτα, μεταφέραμε στο περιβάλλον του Scratch τις ιδέες μας και στο τέλος αρχίσαμε τον προγραμματισμό. Για τον σχεδιασμό του παιχνιδιού μας εμπνευστήκαμε από το no-internet game της google.
Είδος έργου
Παιχνίδι
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε
Scratch
Άλλες πληροφορίες
-
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (embed code)
<iframe src="https://scratch.mit.edu/projects/843810539/embed" allowtransparency="true" width="485" height="402" frameborder="0" scrolling="no" allowfullscreen></iframe>
<iframe src="https://scratch.mit.edu/projects/843810539/embed" allowtransparency="true" width="485" height="402" frameborder="0" scrolling="no" allowfullscreen></iframe>
Σύνδεσμος για το βίντεο του έργου
https://scratch.mit.edu/projects/843810539
Ιστοσελίδα
https://scratch.mit.edu/projects/843810539
Χαρακτηριστική εικόνα