Περιφερειακή Ενότητα: Β Αθήνας
Όνομα ομάδας: Avatar Gamers
Σχολείο: Γυμνάσιο Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος - Pierce
Τάξη: Β Γυμνασίου
Υπεύθυνοι καθηγητές
Μαρία Στιβακτάκη
Περιγραφή
Το έργο μας απεικονίζει ένα ψηφιακό άβαταρ να ρωτάει τον παίκτη διάφορες ερωτήσεις σε σχέση με την ιστορία και υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της 21ης Απριλίου μέχρι τις 2 Μαΐου. Στόχος μας ήταν να δείξουμε ότι η γνώση της ιστορίας και της γεωγραφίας μπορεί να μετατραπεί σε κάτι πιο ευχάριστο, σαν ένα παιχνίδι. Αρχικά, αναζητήσαμε για διάφορα ιστορικά γεγονότα και για πληροφορίες σχετικά τη γεωγραφία. Έπειτα, καταγράψαμε διάφορες ερωτήσεις σχετικά με τις πληροφορίες που βρήκαμε. Χρησιμοποιήσαμε το πρόγραμμα scratch ώστε να σχεδιάσουμε και να προγραμματίσουμε το παιχνίδι και το τελικό προϊόν χρησιμοποιεί την ίδια εφαρμογή. Έμπνευση για τον σχεδιασμό αντλήθηκε από τα απλοϊκά παιχνίδια του 2009-2016 με τα οποία μεγαλώσαμε.
Είδος έργου
Παιχνίδι
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε
Scratch
Άλλες πληροφορίες
-
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (embed code)
<iframe src="https://scratch.mit.edu/projects/844477393/embed" allowtransparency="true" width="485" height="402" frameborder="0" scrolling="no" allowfullscreen></iframe>
Σύνδεσμος για το βίντεο του έργου
https://scratch.mit.edu/projects/844477393
Ιστοσελίδα
https://scratch.mit.edu/projects/844477393
Χαρακτηριστική εικόνα