Τίτλος έργου (title): Roua Mat
Περιφερειακή Ενότητα (prefecture): Ηρακλείου
Σχολείο (school): 1ο ΕΠΑΛ Μοιρών
Τάξη (class): Γ ΕΠΑΛ
Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Χαριτάκης Ιωάννης
Ομάδα μαθητών (students)
Βεϊσσάκη Αικατερίνη, Βλατάκης Εμμανουήλ, Δήμου Πολύδωρος, Καργάκη Αικατερίνη, Λιανουδάκης Κωνσταντίνος, Ρασούλη Έλενα, Σταματάκης Γεώργιος, Φασουλάκη Μαρία, Φασουλάκης Νικόλαος-Σοφοκλής, Χρονάκη Ελένη
Περιγραφή (description)
Υλοποιήσαμε χρησιμοποιώντας οντοκεντρικό προγραμματισμό σε python το παιχνίδι του σκακιού σε τερματικό έτσι ώστε να μπορούν δύο παίκτες να παίξουν μεταξύ τους. Κατόπιν προσπαθήσαμε να προσθέσουμε γραφική απεικόνιση της σκακιέρας (παράλληλα με αυτήν του τερματικού).
Είδος έργου (category)
Προγραμματισμός
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software)
python, gimp, wordpress, pygame,
Άλλες πληροφορίες (info)
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
Ιστοσελίδα (webpage)
https://github.com/1epalmoiron/roua_mat
Χαρακτηριστική εικόνα (image)
Περιφερειακή Ενότητα (prefecture): Ηρακλείου
Σχολείο (school): 1ο ΕΠΑΛ Μοιρών
Τάξη (class): Γ ΕΠΑΛ
Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Χαριτάκης Ιωάννης
Ομάδα μαθητών (students)
Βεϊσσάκη Αικατερίνη, Βλατάκης Εμμανουήλ, Δήμου Πολύδωρος, Καργάκη Αικατερίνη, Λιανουδάκης Κωνσταντίνος, Ρασούλη Έλενα, Σταματάκης Γεώργιος, Φασουλάκη Μαρία, Φασουλάκης Νικόλαος-Σοφοκλής, Χρονάκη Ελένη
Περιγραφή (description)
Υλοποιήσαμε χρησιμοποιώντας οντοκεντρικό προγραμματισμό σε python το παιχνίδι του σκακιού σε τερματικό έτσι ώστε να μπορούν δύο παίκτες να παίξουν μεταξύ τους. Κατόπιν προσπαθήσαμε να προσθέσουμε γραφική απεικόνιση της σκακιέρας (παράλληλα με αυτήν του τερματικού).
Είδος έργου (category)
Προγραμματισμός
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software)
python, gimp, wordpress, pygame,
Άλλες πληροφορίες (info)
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
Ιστοσελίδα (webpage)
https://github.com/1epalmoiron/roua_mat
Χαρακτηριστική εικόνα (image)