Τίτλος έργου (title): Καπελάκι Μαγικό!
Περιφερειακή Ενότητα (prefecture): Λασιθίου
Σχολείο (school): 2ο Γυμνάσιο Σητείας
Τάξη (class): Β Γυμνασίου
Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Λαγουδάκη Ελπίδα
Ομάδα μαθητών (students)
Καλαϊτζάκης Κωνσταντίνος, Κουρουπάκης Μιχαήλ, Μανιάς Ραφαήλ, Οικονόμου Μελίνα, Παπαευαγγελίδη Μαρία, Παπαϊωάννου Γεωργία, Σπυριδάκης Γεώργιος, Σφενδουράκη Άννα, Τζιράκη Αικατερίνη, Τσιμινικάκης Κωνσταντίνος, Τσιφετάκης Γεώργιος, Φραγκιαδάκης Ιωάννης
Περιγραφή (description)
Το ψηφιακό έργο «Καπελάκι Μαγικό!» αξιοποιεί
• τις ιστορίες του Harry Potter από τα βιβλία της J.K.Rowling,
• την πλατφόρμα machinelearningforkids.co.uk που αναπτύχθηκε από τον Dale Lane,
• ένα μοντέλο Μηχανικής Μάθησης στο IBM Watson Developer Cloud που εκπαίδευσαν οι ίδιοι οι μαθητές με αγγλικές φράσεις,
• το πακέτο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Lego Mindstorms EV3 και
• το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch,
για να παρουσιάσει ένα «έξυπνο» καπέλο που κατατάσσει κάθε μαθητευόμενο μάγο σε έναν από τους 4 κοιτώνες του Hogwarts, ανάλογα με τη φράση που θα πληκτρολογήσει.
Είδος έργου (category)
Συνεργατική δημιουργία που συνδυάζει Μηχανική Μάθηση, προγραμματισμό σε Scratch και Εκπαιδευτική Ρομποτική
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software)
Machine Learning for Kids, Scratch 3, η-τάξη του ΠΣΔ, browser
Άλλες πληροφορίες (info)
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
Ιστοσελίδα (webpage)
https://blogs.sch.gr/2gymsiti/2019/03/19/omma/
Χαρακτηριστική εικόνα (image)
Περιφερειακή Ενότητα (prefecture): Λασιθίου
Σχολείο (school): 2ο Γυμνάσιο Σητείας
Τάξη (class): Β Γυμνασίου
Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Λαγουδάκη Ελπίδα
Ομάδα μαθητών (students)
Καλαϊτζάκης Κωνσταντίνος, Κουρουπάκης Μιχαήλ, Μανιάς Ραφαήλ, Οικονόμου Μελίνα, Παπαευαγγελίδη Μαρία, Παπαϊωάννου Γεωργία, Σπυριδάκης Γεώργιος, Σφενδουράκη Άννα, Τζιράκη Αικατερίνη, Τσιμινικάκης Κωνσταντίνος, Τσιφετάκης Γεώργιος, Φραγκιαδάκης Ιωάννης
Περιγραφή (description)
Το ψηφιακό έργο «Καπελάκι Μαγικό!» αξιοποιεί
• τις ιστορίες του Harry Potter από τα βιβλία της J.K.Rowling,
• την πλατφόρμα machinelearningforkids.co.uk που αναπτύχθηκε από τον Dale Lane,
• ένα μοντέλο Μηχανικής Μάθησης στο IBM Watson Developer Cloud που εκπαίδευσαν οι ίδιοι οι μαθητές με αγγλικές φράσεις,
• το πακέτο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Lego Mindstorms EV3 και
• το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch,
για να παρουσιάσει ένα «έξυπνο» καπέλο που κατατάσσει κάθε μαθητευόμενο μάγο σε έναν από τους 4 κοιτώνες του Hogwarts, ανάλογα με τη φράση που θα πληκτρολογήσει.
Είδος έργου (category)
Συνεργατική δημιουργία που συνδυάζει Μηχανική Μάθηση, προγραμματισμό σε Scratch και Εκπαιδευτική Ρομποτική
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software)
Machine Learning for Kids, Scratch 3, η-τάξη του ΠΣΔ, browser
Άλλες πληροφορίες (info)
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
Ιστοσελίδα (webpage)
https://blogs.sch.gr/2gymsiti/2019/03/19/omma/
Χαρακτηριστική εικόνα (image)