Τίτλος έργου (title): Τρία Διαδραστικά Παιχνίδια με το AppInventor
Περιφερειακή Ενότητα (prefecture): Ηρακλείου
Σχολείο (school): ΓΕΛ Αγίας Βαρβάρας
Τάξη (class): Α Λυκείου
Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Κοντογιάννης Βασίλειος
Ομάδα μαθητών (students)
Παρανυχιανάκη Αναστασία
Ανδρουλάκη Σταυρούλα
Νιπυράκη Ειρήνη
Νινιράκης Εμμανουήλ
Ντούλια Άγγελος
Σαβουϊδάκη Ηρώ
Ξημεράκη Μαρία
Σκουλάς Ηλίας
Περιγραφή (description)
Πρόκειται για τρία διαφορετικά έργα - παιχνίδια για συσκευές Android.
Ένα δίγλωσσο Ελληνο-Αγγλικό παιχνίδι τύπου κρεμάλας για την εύρεση φράσεων γνωμικών - proverbs
Ένα παιχνίδι για την ενδυνάμωση της μνήμης με την εύρεση όμοιων εικόνων
Ένα παιχνίδι γνώσεων τύπου Quizdom με πηγή ερωτήσεων την παιδική έκδοση του παιχνιδιού trivial
Είδος έργου (category)
Παιχνίδι
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software)
AppInventor (ai2.appinventor.mit.edu), Gimp, Ζωγραφική, Pluma Text Editor, Microsoft Office 2010
Άλλες πληροφορίες (info)
Τα παιχνίδια εγκαθίστανται σε συσκευές με λειτουργικό Android (κινητά και tablets)
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
Ιστοσελίδα (webpage)
Χαρακτηριστική εικόνα (image)
Σχόλια, παρατηρήσεις (comments)
Περιφερειακή Ενότητα (prefecture): Ηρακλείου
Σχολείο (school): ΓΕΛ Αγίας Βαρβάρας
Τάξη (class): Α Λυκείου
Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Κοντογιάννης Βασίλειος
Ομάδα μαθητών (students)
Παρανυχιανάκη Αναστασία
Ανδρουλάκη Σταυρούλα
Νιπυράκη Ειρήνη
Νινιράκης Εμμανουήλ
Ντούλια Άγγελος
Σαβουϊδάκη Ηρώ
Ξημεράκη Μαρία
Σκουλάς Ηλίας
Περιγραφή (description)
Πρόκειται για τρία διαφορετικά έργα - παιχνίδια για συσκευές Android.
Ένα δίγλωσσο Ελληνο-Αγγλικό παιχνίδι τύπου κρεμάλας για την εύρεση φράσεων γνωμικών - proverbs
Ένα παιχνίδι για την ενδυνάμωση της μνήμης με την εύρεση όμοιων εικόνων
Ένα παιχνίδι γνώσεων τύπου Quizdom με πηγή ερωτήσεων την παιδική έκδοση του παιχνιδιού trivial
Είδος έργου (category)
Παιχνίδι
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software)
AppInventor (ai2.appinventor.mit.edu), Gimp, Ζωγραφική, Pluma Text Editor, Microsoft Office 2010
Άλλες πληροφορίες (info)
Τα παιχνίδια εγκαθίστανται σε συσκευές με λειτουργικό Android (κινητά και tablets)
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
Ιστοσελίδα (webpage)
Χαρακτηριστική εικόνα (image)