Τίτλος έργου (title): Παιχνίδι για Κινητά με το App Inventor
Περιφερειακή Ενότητα (prefecture): Λασιθίου
Σχολείο (school): 1ο ΓΕΛ Αγίου Νικολάου
Τάξη (class): Α Λυκείου
Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Σηφάκης Γεώργιος
Ομάδα μαθητών (students)
Μήττας Λεωνίδας
Περιγραφή (description)
Η εφαρμογή είναι ένα διαδραστικό παιχνίδι για φορητές συσκευές κατασκευασμένο με το AppInventor. Ο χρήστης προσπαθεί να πιάσει μπάλες που έρχονται τυχαία καθοδηγώντας ένα χαρακτήρα.
Είδος έργου (category)
Προγραμματισμός
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software)
MIT App Inventor
Άλλες πληροφορίες (info)
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
Ιστοσελίδα (webpage)
Χαρακτηριστική εικόνα (image)
Σχόλια, παρατηρήσεις (comments)
Η παρουσίαση της εφαρμογής αποτελεί μέρος μιας συνολικής παρουσίασης εφαρμογών με το AppInventor.
Περιφερειακή Ενότητα (prefecture): Λασιθίου
Σχολείο (school): 1ο ΓΕΛ Αγίου Νικολάου
Τάξη (class): Α Λυκείου
Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Σηφάκης Γεώργιος
Ομάδα μαθητών (students)
Μήττας Λεωνίδας
Περιγραφή (description)
Η εφαρμογή είναι ένα διαδραστικό παιχνίδι για φορητές συσκευές κατασκευασμένο με το AppInventor. Ο χρήστης προσπαθεί να πιάσει μπάλες που έρχονται τυχαία καθοδηγώντας ένα χαρακτήρα.
Είδος έργου (category)
Προγραμματισμός
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software)
MIT App Inventor
Άλλες πληροφορίες (info)
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
Ιστοσελίδα (webpage)
Χαρακτηριστική εικόνα (image)
Η παρουσίαση της εφαρμογής αποτελεί μέρος μιας συνολικής παρουσίασης εφαρμογών με το AppInventor.